8/06/2008

ဖတ္ရင္းၾကည့္၍ ၾကည့္ရင္းေတြးပါ

အခုေလာေလာဆယ္ ကၽြန္ေတာ္ တင္သမွ် ပို႔စ္တိုင္းက ကာတြန္း/ဓါတ္ပံုေတြပဲ ျဖစ္ေနတယ္ .. ကၽြန္ေတာ္႔မွာ စုေဆာင္းေတြ႕ရွိထားသမွ် ပံုေလးေတြကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေနတာပါ .. ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာ႔ေခါင္းစဥ္မွာက
( ရသ ) ဆိုတာက ပါေနေပမယ္႔ .. ကၽြန္ေတာ္႔ ပို႔စ္ေတြမွာ ရသပိုင္း အားနည္းေနသလို ခံစားရပါတယ္ ..
ဒါေပမယ္႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ တကၠသိုလ္တက္စဥ္က ကၽြန္ေတာ္႔ ေမဂ်ာက ... ရသစာေပအေရးအသား ...
အဂၤလိပ္လိုေတာ႔ Creative Writing ... တနည္းအားျဖင့္ B.A (CW) ေပါ႔ဗ်ာ .. CW ကို တစ္ခါ ဖြဲ႕ဆိုမယ္ဆိုရင္ .. Copy Writing ပါပဲ ... စာေပေရးသားမႈအပိုင္းမွာ ေရွးယခင္ကတည္းက စာေပေရးဖြဲ႕လိုသူေတြကို ညႊန္းဆိုေနက် စကားေလးရွိပါတယ္ .. အဲဒါက . စုပါ ... တုပါ ... ျပဳပါ တဲ႔ .. ဆိုလိုတာက စုေဆာင္းပါ .. ေလ႔လာပါ .. တုပေရးဖြဲ႕ၾကည့္ပါ .. ကိုယ္တိုင္ခံစားျပဳစု ပါတဲ႔ .. .. အခုေလာေလာဆယ္မွာက စုေဆာင္း ေလ႔လာေနဆဲပါ .. သူမ်ားဖန္တီးထားတာေတြနဲ႔ တုပတင္ျပေနဆဲပါ ....

အဓိပၸါယ္ရွိတဲ႔ စကားလံုးေတြကို အဓိပၸါယ္ရွိတဲ႔ သ႐ုပ္ေဖာ္ပံုေလးေတြနဲ႔ သေရာ္သလိုလို အတည္လိုလိုနဲ႔ စဥ္းစားစရာျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးထားတာေလးေတြပါ ..






























No comments: