5/14/2008

ထူးျခားတဲ႔ အမွတ္တရေလးေပါ႔ဗ်ာ

ဒီေန႔ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ဆံုျဖစ္တယ္ . .
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ( ရသစာေပအေရးအသား ) ေမဂ်ာကို အေ၀းသင္တကၠသိုလ္မွာ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ သင္ၾကားခဲ႔ခ်ိန္က ဆံုေတြ႕ျဖစ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းပါ . . .
ရွားရွားပါးပါး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမဂ်ာပထမဆံုးအႀကိမ္ (29.2.2004) ရက္ေန႔ ဘြဲ႕ယူခဲ႔စဥ္က
စုစုေပါင္း (၁၃)ေယာက္သာရွိခဲ႔တဲ႔ အထဲက ထူးျခားစြာ သံဃာ(၂)ပါး ပါခဲ႔တယ္ . .
အဲဒီထဲက တစ္ပါး နဲ႔ျပန္ဆံုျဖစ္တာ . .
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘြဲ႕ယူတဲ႔ ေန႔ကလည္း ထူးထူးျခားျခား မွတ္မိေလာက္စရာပါ ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၂၉)ရက္ေန႔ေလ

ရသ ေမဂ်ာနဲ႔ ဘြဲ႕ရထားတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ . . .
အခုခ်ိန္ထိ ရသနဲ႔ ဆိုင္တဲ႔ . ..
ကဗ်ာ . . ၀တၳဳ . . ေဆာင္းပါး . ..
အဲဒါေတြ ဘာတစ္ခုမွ မလုပ္ျဖစ္ေသးဘူး ...
အခု ... ေကာင္းခန္႔(ရသ) . . ဆိုၿပီး ဒီဘေလာ႔ကို စတင္ေရးေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ
ရသေမဂ်ာက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ဆံုျဖစ္တယ္ . .
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ရသနဲ႔ဆိုင္တဲ႔ စာေပေရးသားျခင္းကို စတင္လုပ္ေဆာင္ေတာ႔မယ္လို႔ စဥ္းစားလိုက္ခ်ိန္မွာ
ကၽြန္ေတာ႔ ထက္ စာေပေရးသားျခင္းကို ၀ါသနာပါတဲ႔ သူငယ္ခ်င္း(ရဟန္း) နဲ႔ ျပန္လည္ဆံုေတြ႕ရေတာ႔
အရမ္း၀မ္းသာသြားတယ္ . . ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ႔ . . .
ကၽြန္ေတာ႔ရဲ႕ဘေလာ႔မွာ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ရသစစ္စစ္ေလးေတြ တင္ျပခြင့္ရမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္မိလို႔ပါ . . .
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ . . . ႀကိဳးစားရဦးမွာပါ . .


ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္ . . .
ေကာင္းခန္႔(ရသ)

No comments: