7/17/2008

သတိရမိလို႔ပါ ..

ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ CBox မွာ ရွားရွားပါးပါးေရးသြားတဲ႔သူေတြထဲက ကိုျပည္စိုး ရဲ႕ စာကိုဖတ္မိေတာ႔ ကို၀င္းမင္းဆန္း ကို သတိရတယ္ .. သူက ကၽြန္ေတာ္႔ CBox ကေနတဆင့္ ကၽြန္ေတာ္႔ ဆီကို သူမသိတာေတြအတြက္ အကူအညီေတာင္းသလို .. Gtalk ကိုလည္း Invite လုပ္ပါတယ္ .. ဒါေပမယ္႔ သူကံဆိုးသြားရွာတယ္ ..
သူ႔ေမးခြန္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္ မေျဖျဖစ္ခဲ႔ေပမယ္႔ .. ကၽြန္ေတာ္႔ ေမးခြန္းေတြကို သူေျဖလိုက္ရတယ္ ..
ဒါတင္မကဘူး .. ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေျပာင္းတဲ႔ကိစၥကိုလည္း သူကိုယ္တိုင္ စီစဥ္ဖန္တီးေပးေနရတယ္ ...
အားႀကိဳးမာန္တက္ ကူညီလမ္းျပေပးတဲ႔ အစ္ကို ၀င္းမင္းဆန္း ကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ...
ကိုျပည္စိုး က ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာ႔ကို အားက်တယ္ဆိုေတာ႔ ၀မ္းသာပါတယ္ .. ဒါေပမယ္႔ သတိေတာ႔ ထားပါ ..
ကၽြန္ေတာ္ က အေမးအျမန္းထူတယ္ .. ေတာ္ၾကာ .. ကၽြန္ေတာ္ေမးတာေတြပဲ ျပန္ေျဖေနရလို႔ တကယ္ကို အားကုန္ေနမယ္ ..

No comments: