12/22/2008

ကၽြန္ေတာ႔္ဘ၀ ဇာတ္လမ္း

ကၽြန္ေတာ္႔ နာမည္ “ ညိဳတုတ္ ”.. အသားညိဳညိဳ .. ခႏၶာကိုယ္ ေတာင့္ေတာင့္တင္းတင္းမို႔ အမ်ားက ေခၚၾကတာပါ .. ငယ္စဥ္က ခ်မ္းသာၾကြယ္၀တဲ႔ အသိုင္းအ၀ိုင္းၾကားမွာ ေမြးဖြားႀကီးျပင္းလာခဲ႔ရသူ .. အေျခအေန အေျပာင္းအလဲ မ်ိဳးစံုတို႔ေၾကာင့္ ကံမေကာင္းတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစု .. လမ္းေဘးေရာက္ခဲ႔ရတာပါ .. လမ္းေပၚမွာ က်င္လည္ရင္း မိသားစုနဲ႔လည္း ေ၀းခဲ႔ရၿပီ ..

တစ္ေန႔ .. လမ္းေဘးမွာ ေလလြင့္ေနတဲ႔ကၽြန္ေတာ္ .. ကံေကာင္းေထာက္မစြာ ေနအိမ္ေလးတစ္ခုဆီ ေရာက္ခဲ႔ပါတယ္ .. ခိုလႈံခြင့္ျပဳခဲ႔တဲ႔ မိသားစုရဲ႕ ေစတနာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘ၀ ျပန္လည္ စိုေျပခဲ႔ရပါတယ္ ….
သူတို႔မိသားစုကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ကို ယံုၾကည္အားကိုးၾကပါတယ္ .. ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ ပံုသ႑န္ကလည္း အားကိုးေလာက္ေအာင္ရွိေနခဲ႔တာကိုး … ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ အက်ိဳးေပးေၾကာင့္လားမသိျပန္ဘူး .. ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ၿပီးမွ သူတို႔မိသားစုမွာလည္း အဆင္မေျပမႈေတြ ျဖစ္ေနခဲ႔တယ္ .. တိုက္ဆိုင္မႈသာ ျဖစ္ပါေစလို႔ပဲ ဆုေတာင္းမိပါတယ္ ..
သူတို႔မိသားစု အျခားေဒသတစ္ခုကို ေျပာင္းေရႊ႕သြားတဲ႔အခါမွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူတို႔နဲ႔အတူ လိုက္ပါခြင့္ ရခဲ႔ျပန္ပါတယ္ .. ေနရာသစ္တစ္ခုကို ေရာက္ခဲ႔ေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ အရာရာ အဆင္ေျပပါတယ္ ..
အခ်ိန္တန္ အိပ္ .. အခ်ိန္တန္ စား .. ပူပင္စရာမလို .. မေမွ်ာ္လင့္ပဲ စိတ္ခ်မ္းသာ စရာေတြနဲ႔ ႀကံဳေတြ႕ေနရာတာပါ။ ပိုၿပီးေက်နပ္ဖို႔ေကာင္းတာက ေဘးအိမ္က မိသားစုက ကၽြန္ေတာ္႔ကို အရမ္းခ်စ္ၾကတယ္ဗ် .. ။ သူ႔တို႔ကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ ပံုသ႑န္ကို သေဘာက်လို႔ထင္ပါရဲ႕ .. ယံုၾကည္အားကိုးၾကပါတယ္ .. အေကၽြးအေမြးလည္း ရက္ေရာတယ္ဗ် .. သူတို႔အိမ္ကို မၾကာမၾကာသြားလည္ျဖစ္ပါတယ္ .. သူတို႔မိသားစုအခ်င္းခ်င္းကလည္း စီးပြားဖက္ေတြ ျဖစ္ေနေတာ႔ အဆင္ေျပတာေပါ႔ဗ်ာ .. ကၽြန္ေတာ္လည္း တာ၀န္တိုးသြားတာေပါ႔ .. မိသားစုႏွစ္ခုကို ကူညီေစာင့္ေရွာက္ရတာေလ .. ။ ေပးရင္ယူ .. ေကၽြးရင္စား .. ခိုင္းရင္လုပ္ .. ေခၚရင္ထူး .. နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေအာက္သက္ေက်ခဲ႔သူဆိုေတာ႔ အဆင္ေျပပါတယ္ ..။
အဲျပႆနာက .. ကၽြန္ေတာ္က ဟိုဘက္မိသားစုဆီ မၾကာခဏသြားေနတတ္တာ၊ အဲဒီမိသားစုကို ပိုၿပီးရင္းႏွီးသလို ျဖစ္သြားတာက စတာပါပဲ … ဒီဘက္ မိသားစုအတြက္ တာ၀န္ေတြ မလစ္ဟင္းေစရသလို .. ဟိုဘက္ မိသားစုအတြက္လည္း တာ၀န္ေက်မိခဲ႔လို႔ .. ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဟိုဘက္မိသားစုဆီ ေရာက္သြားမွာ စိုးေနလို႔ ကၽြန္ေတာ္႔အေပၚ မၾကည္ျဖဴၾကေတာ႔ဘူးေပါ႔ဗ်ာ … ဟိုဘက္မိသားစုကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေခၚထားခ်င္ေပမယ္႔ .. ဒီဘက္မိသားစုက ရွိေနေတာ႔ သူတို႔ကလည္း ေခၚမထားရဲၾကဘူး .. သူတို႔အခ်င္းခ်င္းလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ေၾကာင့္ အဆင္မေျပမႈေတြ ျဖစ္ေနရတာေပါ႔ဗ်ာ .. ကၽြန္ေတာ္လည္း အေန အစား ၾကပ္လာတာေပါ႔ဗ်ာ .. ၾကာေတာ႔လည္း စိတ္ညစ္လာတယ္ဗ်ာ .. ေအးေအးေနရတယ္ဆိုေပမယ္႔လည္း အဆင္မေျပမႈေတြ ၾကားထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ မေနခ်င္ေတာ႔ဘူး .. သူ႔တို႔အခ်င္းခ်င္းကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ေၾကာင့္ ျပႆနာ မတက္ေစခ်င္ဘူးေပါ႔ … လမ္းေဘးမွာ ေနခဲ႔ဖူးတဲ႔ေကာင္ လမ္းေဘးျပန္ေရာက္မွာကို ကၽြန္ေတာ္ မေၾကာက္ပါဘူး .. အတူေနခဲ႔ဖူးတဲ႔ သံေယာဇဥ္ေၾကာင့္ေရာ .. ကၽြန္ေတာ္မရွိတဲ႔အခါ သူတို႔မိသားစုေတြ တစ္ခုခု အဆင္မေျပျဖစ္မွာကိုလည္း စိုးမိတဲ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘယ္မွ မသြားျဖစ္ေသးပါဘူး .. ဒါေပမယ္႔ . တစ္ေန႔ေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေနရာေဒသကို စြန္႔ခြာသြားးမွာပါ .. ကိုယ္႔အေပၚမွာ အျမင္မၾကည္လင္ .. မၾကည္ျဖဴေတာ႔တဲ႔ သူေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အတူမေနလိုေတာ႔ဘူး .. အဆိုးဆံုးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေျပာတဲ႔ စကားတစ္ခြန္းကို ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္ရမိတဲ႔အခ်ိန္တိုင္း ဒီေနရာက ခ်က္ခ်င္း ထြက္သြားခ်င္မိတယ္ .. “ေခြး ျဖစ္ၿပီး သစၥာမရွိဘူး” တဲ႔။

No comments: