11/21/2008

ျပန္လည္ ႏႈိးၾကားျခင္း ..

ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ႔ဂ္ မေရးျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားပါၿပီ ..
ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာ႔ဂ္ေလးလည္း ေျခာက္ကပ္ကပ္ျဖစ္ေနခဲ႔ပါၿပီ ...
ကၽြန္ေတာ္ ရွိမေနေပမယ္႔လည္း လာေရာက္လည္ပတ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြ ေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ....
တစ္ခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္ေရးခဲ႔တဲ႔ ပို႔စ္ေတြကို ျပန္ၾကည့္ရင္ .. လွ်ိဳ႕၀ွက္မႈ . ထိန္ခ်န္မႈ . မပြင့္လင္းမႈေတြသာရွိခဲ႔ၿပီး
ရသေျမာက္မႈ ဆိုတာ မပါခဲ႔ပါဘူး ..
ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်တဲ႔ ဘေလာ႔ဂ္ ေလးတစ္ခုက ကို၀င္းမင္းဆန္း ရဲ႕ ဥယ်ာဥ္မွဴးဘေလာ႔ဂ္ ...
သူ႔ရဲ႕ ဘေလာ႔ဂ္မွာ ပြင့္လင္းမႈေတြေတြ႕ရတယ္ .. ရသေျမာက္ေအာင္ ေရးဖြဲ႕ႏိုင္မႈေတြ ေတြ႕ရတယ္ ..
သူ႕ရဲ႕ ပို႔စ္တိုင္းမွာ ေကာ္မန္႔ပို႔တဲ႔သူေတြ အၿမဲတမ္းရွိေနသလို .. သူ႔ စီေဘာက္ကလည္း အၿမဲတမ္း စိုေျပေနတယ္ ..
ကၽြန္ေတာ္လည္း ပြင့္လင္းမႈကို စတင္ၾကည့္ပါေတာ႔မယ္ .. ရသေျမာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါေတာ႔မယ္ ..
ကၽြန္ေတာ္ ပို႔စ္ေတြ ျပန္တင္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနပါၿပီ ..

No comments: